Počet záznamů: 1  

Palmy

  1. SYS71040549
    LBL
      
    00000nam-a22-----3i-4500
    003
      
    CZ-BrKJM
    005
      
    20230922145923.7
    008
      
    140821---------xr-|||||||||||||||||cze-d
    020
      
    $a 80-7236-170-8 : $c Kč 67.00
    040
      
    $a BOG001 $b cze
    041
    1-
    $a cze $h ger
    072
    -7
    $a 635 $x Zahrádkářství $2 Konspekt $9 24
    080
      
    $a 635.91
    080
      
    $a 582.521.11
    100
    1-
    $a Heitz, Halina $4 aut $7 jn20001103176
    245
    10
    $a Palmy : $b aby se jim dařilo co nejlépe : odborné rady při nákupu, pěstování a množení / $c Halina Heitzová ; barevné fotografie od známých fotografů rostlin ; kresby od Ushie Dornerové ; [překlad Anna Skalická]
    250
      
    $a České vyd. 1.
    260
      
    $a Praha : $b Svojtka & Co., $c c2002
    300
      
    $a 63 s. : $b il. ; $c 20 cm
    490
    1-
    $a Jak na to
    500
      
    $a Přeloženo z němčiny
    500
      
    $a Dotisk 2004
    500
      
    $a Původně vydáno: München : Gräfe und Unzer, c1988
    500
      
    $a 60 barevných fotografií, 30 ilustrací
    500
      
    $a Text tištěn ve třech a čtyřech sloupcích na stránce
    504
      
    $a Bibliografie
    504
      
    $a Jmenný a věcný rejstřík
    650
    -7
    $a pěstování rostlin $2 czenas $7 ph183358
    650
    -7
    $a palmy $2 czenas $7 ph123914
    653
    0-
    $a zahrádkářství $a pěstitelství $a pokojové rostliny $a okrasné rostliny $a exotické rostliny $a palmy $a druhy palem $a pěstování palem $a hnojení květin $a množení palem $a nemoci rostlin $a příručky
    655
    -7
    $a příručky $2 czenas $7 fd133209
    700
    1-
    $a Skalická, Anna, $d 1932- $4 trl $7 jk01111447
    700
    1-
    $a Dorner, Ushie $4 ill $7 jn20001103171
    765
    0-
    $t Palmen
    830
    -0
    $a Jak na to (Jan Vašut)
    910
      
    $a BOG001 $b N49567

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.