Počet záznamů: 1
Superzákazník
Signatura N64495; 36 (YOO) Autor Yoon, Eddie (Autor) Údaje o názvu Superzákazník : jednoduchá a rychlá cesta k růstu / Eddie Yoon ; překlad: Tomáš Piňos Unifikovaný název Superconsumers. Česky Dal.odpovědnost Piňos, Tomáš (Překladatel) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Praha : Management Press, 2017 Fyz.popis 199 stran : ilustrace ; 24 cm Počet ex. 1, z toho volných 1 Přír.číslo Lokace Dislokace Info 100000657795 Ústřední knihovna Sklad Předmět.hesla spotřebitelé spotřebitelské chování persuaze řízení vztahů se zákazníky obchodní úspěch Forma, žánr populárně-naučné publikace Konspekt 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele MDT 366 316.7 005.3 339.1 Databáze Knihy Anotace Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela před zhruba deseti lety nejlepší mobil na trhu. Moje víra však prameni ze superzákazníků. Na rozdíl od pravidelných spotřebitelů (zákazníků, kteří nakupují nejvíce produktů a které lze definovat jednoduše podle kvantity jejich nákupů) jsou superzákaznici charakterizováni svým přístupem: bývají nadšení a silně zaujatí – někdy až posedlí – danou kategorii zboží. Bývají to milovnici tenisek, kteří jich mají desítky párů. Jsou to sportovní fandové, kteří mají ve sklepě repliky dresů a autogramy hvězd. Jsou to jedlíci, milující slaninu, žebírka nebo mexické carnitas. Superzákazníci jsou zřídkakdy podivíni, kteří nakupuji ve velkém. Bývají to emocionální kupci, kteří se při nákupu rozhodují na základě svých životních tužeb. Poznámky Přeloženo z angličtiny Obsahuje bibliografické odkazy ISBN 978-80-7261-525-4 (brožováno) : Kč 399.00 Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Načítání…
Počet záznamů: 1