Počet záznamů: 1  

Superzákazník

  1. SignaturaN64495; 36 (YOO)
    Autor Yoon, Eddie (Autor)
    Údaje o názvuSuperzákazník : jednoduchá a rychlá cesta k růstu / Eddie Yoon ; překlad: Tomáš Piňos
    Unifikovaný název Superconsumers. Česky
    Dal.odpovědnost Piňos, Tomáš (Překladatel)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelPraha : Management Press, 2017
    Fyz.popis199 stran : ilustrace ; 24 cm
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Přír.čísloLokaceDislokaceInfo
    100000657795Ústřední knihovnaSklad
    Superzákazník
    Předmět.hesla spotřebitelé
    spotřebitelské chování
    persuaze
    řízení vztahů se zákazníky
    obchodní úspěch
    Forma, žánr populárně-naučné publikace
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT366
    316.7
    005.3
    339.1
    DatabázeKnihy
    AnotaceKaždá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela před zhruba deseti lety nejlepší mobil na trhu. Moje víra však prameni ze superzákazníků. Na rozdíl od pravidelných spotřebitelů (zákazníků, kteří nakupují nejvíce produktů a které lze definovat jednoduše podle kvantity jejich nákupů) jsou superzákaznici charakterizováni svým přístupem: bývají nadšení a silně zaujatí – někdy až posedlí – danou kategorii zboží. Bývají to milovnici tenisek, kteří jich mají desítky párů. Jsou to sportovní fandové, kteří mají ve sklepě repliky dresů a autogramy hvězd. Jsou to jedlíci, milující slaninu, žebírka nebo mexické carnitas. Superzákazníci jsou zřídkakdy podivíni, kteří nakupuji ve velkém. Bývají to emocionální kupci, kteří se při nákupu rozhodují na základě svých životních tužeb.
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Obsahuje bibliografické odkazy
    ISBN978-80-7261-525-4 (brožováno) : Kč 399.00
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.