Počet záznamů: 1  

Intuitivní marketing pro 21. století

  1. SignaturaN60876; 658 (TOM)
    Autor Toman, Miloš (Autor)
    Údaje o názvuIntuitivní marketing pro 21. století / Miloš Toman
    Údaje o vydáníVydání 1.
    NakladatelPraha : Management Press, 2016
    Fyz.popis163 stran ; 21 cm
    Počet ex.1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1
    Přír.čísloLokaceDislokaceInfo
    100000588723Ústřední knihovnaVolný výběr
    Intuitivní marketing pro 21. století
    Předmět.hesla marketing - psychologické aspekty
    intuice
    rozhodování
    úspěch v podnikání
    Klíč.slova konkurenceschopnost * konkurenční boj * zákazníci * reklama
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8
    159.9
    159.956
    005.311.6
    658:17.024.4
    (035)
    DatabázeKnihy
    AnotaceVěřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů.
    ISBN978-80-7261-399-1 (brožováno) : Kč 289.00
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.