Počet záznamů: 1  

Jak reklamní texty ovlivňují vyjadřování středoškolských studentů

  1. Signatura6304(614)
    Autor Holanová, Radka (Autor)
    Údaje o názvuJak reklamní texty ovlivňují vyjadřování středoškolských studentů / Radka Holanová
    InČeský jazyk a literatura. - ISSN 0009-0786. - Roč. 61, č. 3 (2010/2011), s. 118-124
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    článek / část dokumentu

    Jak reklamní texty ovlivňují vyjadřování středoškolských studentů
    Předmět.hesla reklamní texty
    středoškolští studenti
    verbální komunikace
    Klíč.slova teenageři * mluva * způsob vyjadřování * vzájemná komunikace
    Forma, žánr články
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    373.5 - Střední školy
    MDT659.131.2
    373.5
    DatabázeČlánky
    PoznámkyIM OIPS 614
    ISSN0009-0786
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Načítání…
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.