Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Signatura N65050; 658 (KAR) Autor Karlíček, Miroslav, 1979- (Autor) Údaje o názvu Základy marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv Údaje o vydání 2., přepracované a rozšířené vydání Nakladatel Praha : Grada, 2018 Fyz.popis 285 stran : ilustrace, portréty ; 24 cm Počet ex. 3, z toho volných 3, Ve volném výběru 3 Přír.číslo Lokace Dislokace Info 100000666940 Ústřední knihovna Volný výběr 100000718942 Bystrc Pobočky - volný výběr 100000667780 Husovice Pobočky - volný výběr Předmět.hesla marketing marketingový výzkum marketingová komunikace produktový management Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 658.8:316.77 658.6 658.8:005.52 (048.8:082) Databáze Knihy Anotace První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe. Poznámky Medailony autora a spoluautorů
V tiráži uvedeno: Druhé vydání
PoznámkyObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy ISBN 978-80-247-5869-5 (brožováno) : Kč 298.00 Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Načítání…
Počet záznamů: 1