Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace v místě prodeje
Signatura N65013; 658 (JES) Autor Jesenský, Daniel (Autor) Údaje o názvu Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing / Daniel Jesenský a kolektiv Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Grada, 2018 Fyz.popis 504 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm Počet ex. 1, z toho volných 1 Přír.číslo Lokace Dislokace Info 100000665286 Ústřední knihovna Sklad Předmět.hesla marketingová komunikace spotřebitelské chování maloobchod strategický marketing Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 366.1 339.37 658.8:005.21 (048.8:082) Databáze Knihy Anotace Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Poznámky Obálkový podnázev: Jak lépe prodávat a uspokojit zákazníky s pomocí POP komunikace? ...
Příloha: Typologie POP médiíObsahuje bibliografii Vhodné jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost ISBN 978-80-271-0252-5 (vázáno) : Kč 495.00 Část názvu POP, POS, in-store, shopper marketing Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Načítání…
Počet záznamů: 1