Počet záznamů: 1
Management kvality služeb v cestovním ruchu
Signatura N64401; 338 (RAŠ) Autor Vajčnerová, Ida, 1967- (Autor) Údaje o názvu Management kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová Dal.odpovědnost Ryglová, Kateřina (Autor) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Grada, 2017 Fyz.popis 186 stran : ilustrace ; 24 cm Počet ex. 1, z toho volných 1 Přír.číslo Lokace Dislokace Info 100000653863 Ústřední knihovna Sklad Předmět.hesla služby cestovního ruchu management cestovního ruchu management jakosti Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví MDT 338.488 338.486 005.6 Databáze Knihy Anotace Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. Poznámky Poznámky pod čarou České a anglické resumé Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Určeno podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v ČR a studentům vysokých škol Načítání…
Počet záznamů: 1