Počet záznamů: 1  

Management kvality služeb v cestovním ruchu

  1. SignaturaN64401; 338 (RAŠ)
    Autor Vajčnerová, Ida, 1967- (Autor)
    Údaje o názvuManagement kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová
    Dal.odpovědnost Ryglová, Kateřina (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Grada, 2017
    Fyz.popis186 stran : ilustrace ; 24 cm
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha + e-kniha

    Přír.čísloLokaceDislokaceInfo
    100000653863Ústřední knihovnaSklad
    Management kvality služeb v cestovním ruchu
    Předmět.hesla služby cestovního ruchu
    management cestovního ruchu
    management jakosti
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    MDT338.488
    338.486
    005.6
    DatabázeKnihy
    AnotaceNa trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
    PoznámkyPoznámky pod čarou
    České a anglické resumé
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Určeno podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v ČR a studentům vysokých škol
    ISBN978-80-247-5021-7 (brožováno) : Kč 289.00
    EdiceManažer
    Edice/vedl.záhl. Manažer
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.