Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum

  1. SignaturaN64126; 658 (TAH)
    Autor Tahal, Radek, 1970- (Autor)
    Údaje o názvuMarketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Grada Publishing, 2017
    Fyz.popis261 stran : ilustrace ; 25 cm
    Počet ex.1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha + e-kniha

    Přír.čísloLokaceDislokaceInfo
    100000646532Ústřední knihovnaVolný výběr
    Marketingový výzkum
    Předmět.hesla marketingový výzkum - metody
    neuromarketing
    Klíč.slova sběr dat * analýza dat * kvalitativní výzkum * software
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005.52
    658.8:159.91
    (035)
    DatabázeKnihy
    AnotacePublikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod.
    PoznámkyObálkový podnázev: Řízení výzkumného projektu, analýza dat ...
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Určeno pracovníkům marketingu firem, realizátorům výzkumných projektů i vysokoškolským studentům
    ISBN978-80-271-0206-8 (vázáno) : Kč 349.00
    EdiceExpert
    Edice/vedl.záhl. Expert (Grada)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.