Počet záznamů: 1
Strategický marketing
Údaje o názvu Strategický marketing : Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání / Dagmar Jakubíková Vyd.údaje Grada Publishing 2013 Fyz.popis 368 s. Klíč.slova Ekonomie a právo;Marketing a reklama;Str ategický marketing;Jakubíková Dagmar Databáze Knihy Anotace Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produkt ISBN 978-80-247-4670-8 Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Načítání…
Počet záznamů: 1