Počet záznamů: 1  

Strategický marketing

  1. Údaje o názvuStrategický marketing : Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání / Dagmar Jakubíková
    Vyd.údaje Grada Publishing 2013
    Fyz.popis368 s.
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    e-kniha

    Strategický marketing
    AnotaceKniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produkt
    ISBN978-80-247-4670-8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.