Počet záznamů: 1  

Internetový marketing

  1. SignaturaN62913; 658 (JAN)
    Autor Janouch, Viktor, 1961- (Autor)
    Údaje o názvuInternetový marketing / Viktor Janouch
    Údaje o vydání2. vydání
    NakladatelBrno : Computer Press, 2014
    Fyz.popis376 stran : ilustrace ; 23 cm
    Počet ex.1, z toho volných 0
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha + e-kniha

    Přír.čísloLokaceDislokaceInfo
    100000624662Ústřední knihovnaVolný výběrvypůjčený (do 17.05.2024)
    Internetový marketing
    Předmět.hesla internetový marketing
    internetová reklama
    marketingová komunikace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:004.738.5
    659.19
    658.8:316.77
    DatabázeKnihy
    AnotaceZvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords. Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: Reklama na Internetu Marketingová komunikace Podpora prodeje Public Relations Přímý marketing Internetové komunikační prostředky Vyhodnocování marketingové komunikace. Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
    PoznámkyObálkové podnázvy: Přilákejte návštěvníky a maximalizujete zisk : konkrétní tipy a rady odborníka, ...
    Dotisk 2. vydání
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Určeno pro pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek a pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty
    ISBN978-80-251-4311-7 (brožováno) : Kč 399.00
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.