Počet záznamů: 1
Intuitivní marketing pro 21. století
Signatura N60876; 658 (TOM) Autor Toman, Miloš (Autor) Údaje o názvu Intuitivní marketing pro 21. století / Miloš Toman Údaje o vydání Vydání 1. Nakladatel Praha : Management Press, 2016 Fyz.popis 163 stran ; 21 cm Počet ex. 1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1 Přír.číslo Lokace Dislokace Info 100000588723 Ústřední knihovna Volný výběr Předmět.hesla marketing - psychologické aspekty intuice rozhodování úspěch v podnikání Klíč.slova konkurenceschopnost * konkurenční boj * zákazníci * reklama Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 159.9 159.956 005.311.6 658:17.024.4 (035) Databáze Knihy Anotace Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů. ISBN 978-80-7261-399-1 (brožováno) : Kč 289.00 Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Načítání…
Počet záznamů: 1