Počet záznamů: 1  

Strategie modrého oceánu

  1. SignaturaN60190; 005 (KIM)
    Autor Kim, W. Chan (Autor)
    Údaje o názvuStrategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; z anglického originálu Blue ocean strategy ... přeložili Irena Grusová a Petr Somogyi
    Unifikovaný název Blue ocean strategy. Česky
    Dal.odpovědnost Mauborgne, Renée (Autor)
    Grusová, Irena (Překladatel)
    Somogyi, Petr (Překladatel)
    Údaje o vydání2. rozšířené a aktualizované vydání
    NakladatelPraha : Management Press, 2015
    Fyz.popis283 stran : ilustrace ; 25 cm
    Počet ex.1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1
    Přír.čísloLokaceDislokaceInfo
    100000576945Ústřední knihovnaVolný výběr
    Strategie modrého oceánu
    Předmět.hesla strategický management
    segmentace trhu
    konkurenceschopnost
    inovace
    Forma, žánr monografie
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT005.2
    339.1
    330.3
    005.3
    DatabázeKnihy
    AnotaceVe snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se něčím odlišily od svých konkurentů.
    PoznámkyNa přebalu nad názvem: Nové vydání mezinárodního bestselleru
    Dodatky
    Poznámky
    Poznámka o autorech
    Obsahuje bibliografii a rejstřík
    ISBN978-80-7261-295-6 (vázáno) : Kč 459.00
    EdiceKnihovna světového managementu ; sv. 39
    Edice/vedl.záhl. Knihovna světového managementu
    Část názvuUmění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.