Počet záznamů: 1  

Bod zlomu

  1. SignaturaN59909; 316 (GLA)
    Autor Gladwell, Malcolm, 1963- (Autor)
    Údaje o názvuBod zlomu : o malých příčinách s velkými následky / Malcolm Gladwell ; překlad: Martin Weiss
    Unifikovaný název Tipping point. Česky
    Dal.odpovědnost Weiss, Martin, 1963 srpen 15.- (Překladatel)
    Údaje o vydání4. vydání, první v BizBooks
    NakladatelBrno : BizBooks, 2015
    Fyz.popis256 stran ; 22 cm
    Počet ex.6, z toho volných 6, Ve volném výběru 4
    Přír.čísloLokaceDislokaceInfo
    100000566838Ústřední knihovnaSklad
    100000566841BystrcPobočky - volný výběr
    100000566843Černá Pole, náměstí SNPPobočky - volný výběr
    100000566839Královo PolePobočky - sklad
    100000566840Líšeň, JírovaPobočky - volný výběr
    100000566842ŽidenicePobočky - volný výběr
    Bod zlomu
    Předmět.hesla společnost
    konzumní společnost
    sociální chování
    hromadné chování
    sociologický výzkum
    psychologický výzkum
    Forma, žánr případové studie
    monografie
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    MDT316.3
    17
    316.4
    159.9.07
    316.6
    316
    303
    DatabázeKnihy
    AnotaceKnihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane bestseller? Jak se z nějakého výrobku stane módní hit? Proč v určitém městě náhle klesne kriminalita? Americký novinář Malcolm Gladwell se na takové zdánlivě tajemné změny vyskytujících se v každodenním v životě dívá optikou epidemií. Myšlenky,výrobky, informace či způsoby chování se podle něj šíří stejně jako viry. V knize nabité pozoruhodnými výsledky psychologických a sociologických výzkumů autor vysvětluje, proč jsou některé nápady a myšlenky nakažlivé, a popisuje typy lidí, díky nimž se mohou rozšířit rychlostí sociální epidemie. Kniha je plná názorných příkladů a ilustračních situací. Jednotlivé fáze šíření epidemie jsou vysvětleny a propojeny dohromady tak, že rozečtenou knihu jen tak neodložíte a na konci je vám jasné, co je třeba udělat a na koho se obrátit, aby právě vaši nabídku na trhu nikdo nepřehlédl. Tuto legendární neobyčejně inspirativní knihu ocení tvůrci reklamy, nezávislí profesionálové i čtenáři kvalitní literatury faktu. Česky již vyšly i další autorovy bestsellery: Mžik, Mimo řadu, Co viděl pes a David a Goliáš.
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Obálkový podnázev: Legendární kniha, která změnila pohled na svět
    Poznámky
    Obsahuje bibliografické odkazy
    ISBN978-80-265-0404-7 (vázáno) : Kč 299.00
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.