Počet záznamů: 1  

Marketing od A do Z

  1. SignaturaN59142; 658 (KOT)
    Autor Kotler, Philip, 1931- (Autor)
    Údaje o názvuMarketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer / Philip Kotler ; [z anglického originálu... přeložila Hana Škapová]
    Dal.odpovědnost Škapová, Hana (Překladatel)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 2003
    Fyz.popis203 s. ; 25 cm
    Počet ex.1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1
    Přír.čísloLokaceDislokaceInfo
    100000556822Královo PolePobočky - volný výběr
    Marketing od A do Z
    Předmět.hesla marketing
    Klíč.slova strategický marketing * cílený marketing * internetový marketing * marketingová komunikace * marketingová etika * public relations * konkurenceschopnost * marketingové strategie
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8
    (035)
    DatabázeKnihy
    PoznámkyPůvodně vydáno: Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, c2003
    Česko-anglický a anglicko-český slovník odborných výrazů
    Obsahuje bibliografii a rejstříky
    Určeno manažerům a profesionálním marketingovým pracovníkům
    Název origináluMarketing insights from A to Z : 80 concepts every manager needs to know
    ISBN80-7261-082-1 (váz.) : Kč 199.00
    EdiceKnihovna světového managementu
    Edice/vedl.záhl. Knihovna světového managementu
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.