Počet záznamů: 1  

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

  1. SignaturaN57157; 005 (SLA)
    Autor Slavík, Jakub (Autor)
    Údaje o názvuMarketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby / Jakub Slavík
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2014
    Fyz.popis183 s. : il., tabulky ; 24 cm
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha + e-kniha

    Přír.čísloLokaceDislokaceInfo
    100000515490Ústřední knihovnaSklad
    Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
    AnotaceNa trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných slu
    PoznámkyGrafy, schémata
    Poznámka o autorovi
    Přílohy
    Terminologický slovník
    Na hřbetu knihy uvedeno počáteční písmeno edice: M
    Obsahuje bibliografii a rejstřík
    Určeno proUrčeno manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby nebo je objednávají
    ISBN978-80-247-4819-1 : : Kč 299.00
    EdiceManažer
    Edice/vedl.záhl. Manažer
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.