Počet záznamů: 1
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
Signatura N57157; 005 (SLA) Autor Slavík, Jakub (Autor) Údaje o názvu Marketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby / Jakub Slavík Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2014 Fyz.popis 183 s. : il., tabulky ; 24 cm Počet ex. 1, z toho volných 0 Přír.číslo Lokace Dislokace Info 100000515490 Ústřední knihovna Sklad vypůjčený (do 06.03.2025) Předmět.hesla veřejné služby marketing management veřejné správy Klíč.slova veřejná správa * Česko * veřejné služby * sociální služby * kultura a umění * doprava * školství * zdravotnictví * management veřejné správy * strategický management * marketing * byrokracie * kvalita služeb * veřejné finance * transparentnost * organizační strategie * investice * propagace * veřejně-soukromá partnerství * příručky Forma, žánr příručky Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 35.07 351 005.21 005 Databáze Knihy Anotace Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných slu Poznámky Grafy, schémata
Poznámka o autorovi
Přílohy
Terminologický slovník
Na hřbetu knihy uvedeno počáteční písmeno edice: MObsahuje bibliografii a rejstřík Určeno pro Určeno manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby nebo je objednávají Načítání…
Počet záznamů: 1