Počet záznamů: 1  

Šíleně jednoduché

  1. SignaturaN65373; 658 (SEG)
    Autor Segall, Ken (Autor)
    Údaje o názvuŠíleně jednoduché : posedlost, která pohání Apple k úspěchu / Ken Segall ; [překlad Zdeněk Mužík]
    Dal.odpovědnost Mužík, Zdeněk (Překladatel)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : BizBooks, 2013
    Fyz.popis220 s. ; 24 cm
    Počet ex.1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1
    Přír.čísloLokaceDislokaceInfo
    100000672941Ústřední knihovnaVolný výběr
    Předmět.hesla Jobs, Steven, 1955-2011
    Apple Computer, Inc.
    manažeři - Spojené státy americké - 20.-21. století
    marketing
    tvůrčí myšlení
    úspěch v podnikání
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8
    159.954/.955
    658:17.024.4
    (048.8)
    DatabázeKnihy
    Anotace„Jednoduché může být často obtížnější než složité. Musíte tvrdě pracovat na tom, aby vaše myšlení bylo přímé a dosáhli jste jednoduchosti. Ale stojí to za to, protože jakmile se tam jednou dostanete, můžete pohnout horami." – Steve Jobs, BusinessWeek, 25. května 1998. Steve Jobs dokázal, že jednoduchost je nejmocnější silou v byznysu. Nejde zdaleka jen o design výrobků, jednoduchost je přítomná na všech úrovních organizace společnosti Apple. Právě posedlost jednoduchostí odlišuje Apple od kankurence a díky ní se stala nejcennější společností na světě. Kniha Šíleně jednoduché je zábavným a chytrým čtením, které nechává očima přímého účastníka nahlédnout do světa Stevea Jobse. Ken Segall odhaluje deset základních prvků jednoduchosti, které dovedly Apple k jeho úspěchu a které můžete využít i vy ke zvýšení výkonu vlastní společnosti. A tyto principy neplatí zdaleka jen pro oblast marketingu – využijete je ve všech oblastech podnikání. Tato kniha je o myšlenkách a procesech. Je o tom, jak vytvořit co nejlepší produkt a zajistit mu co největší šanci na přežití. Je o tom, jak se dostat z bodu A do bodu B účinněji a s lepšími výsledky. Ken Segall pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející reklamní kampaně pro NeXT a Apple. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i", které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Segall také pracoval jako kreativní ředitel pro firmy IBM, Intel, Dell a BMW.
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny?
    Obsahuje rejstřík
    ISBN978-80-265-0048-3 (váz.) : Kč 99.00
    Část názvuPosedlost, která pohání Apple k úspěchu
    Obálkový a hřbetní podnázevPosedlost jako základ úspěchu Apple
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.