Počet záznamů: 1  

Mediální komunikace pro management

  1. SignaturaN53654; 316 (BED)
    Autor Bednář, Vojtěch, 1979- (Autor)
    Údaje o názvuMediální komunikace pro management / Vojtěch Bednář
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2011
    Fyz.popis153 s. : il., tabulky ; 21 cm
    Počet ex.1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha + e-kniha

    Přír.čísloLokaceDislokaceInfo
    100000449664Ústřední knihovnaVolný výběr
    Mediální komunikace pro management
    Předmět.hesla mediální komunikace
    Klíč.slova sociologie * masová komunikace * mediální komunikace * krizová komunikace * média * masmédia * mediální produkty * vliv médií * skutečné případy * příručky
    Forma, žánr příručky
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    MDT316.772.4
    659.3
    DatabázeKnihy
    AnotaceCílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci po
    PoznámkyČernobílé fotografie
    Poznámky
    Přílohy
    Poznámka o autorovi
    Rejstřík
    Určeno proUrčeno zejména lidem v řídících pozicích
    ISBN978-80-247-3629-7 : : Kč 229.00
    EdiceŽurnalistika a komunikace
    Edice/vedl.záhl. Žurnalistika a komunikace
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.