Počet záznamů: 1  

Copywriting

  1. SignaturaN53442; 659 (HOR)
    Autor Horňáková, Michaela (Autor)
    Údaje o názvuCopywriting : podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají / Michaela Horňáková
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2011
    Fyz.popis252 s. : il., tabulky ; 23 cm
    Počet ex.3, z toho volných 2, Ve volném výběru 2
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha + e-kniha

    Přír.čísloLokaceDislokaceInfo
    100000444560Ústřední knihovnaVolný výběr
    100000555551ŽabovřeskyPobočky - volný výběr
    Copywriting
    Předmět.hesla reklama a propagace
    internetová reklama
    WWW stránky
    WWW design
    Klíč.slova sociální sítě * elektronický obchod * propagace výrobků * nabídka služeb * cíloví zákazníci * reklamní pracovníci * copywriting * texty * nadpisy * reklamní slogany * inzerce * bannery
    Forma, žánr příručky
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.19
    658.8:004.738.5
    004.7
    004.7
    DatabázeKnihy
    AnotaceJste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese. Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad v knize obsahuje pro větší názornost obrovské množství zcela konkrétních ukázek z praxe. Na konci každého tématu si navíc budete moci nabyté dovednosti procvičit na praktických cvičeních. Autorka se v knize věnuje mimo jiné těmto tématům: Analýza zákazníka a cílového publika z hlediska jeho potřeb a přání Jak zákazníka zaujmout a vyvolat jeho zájem Jak na úspěšnou internetovou prezentaci a e-shop Tvorba sloganů, nadpisů, článků a popisů, které prodávají Správná volba klíčových slov v rámci SEO Jak na propagaci na Facebooku či Twitteru Tvorba úspěšných PPC inzerátů i běžné novinové inzerce Jak napsat kvalitní PR článek pro on-line i off-line média Volba atraktivních názvů výrobků a obalů O autorce: Michaela Horňáková byla v době vydání publikace studentkou Fakulty managementu na Vysoké škole ekonomické v Jindřichově Hradci se specializací na informační technologie. Copywritingu se věnuje již řadu let. Nejvíce se zaměřuje na SEO copywriting a internetový marketing. Jako autorka získala za svou bakalářskou práci ocenění ESOP 2010.
    PoznámkyObálkové podnázvy: Úspěšné slogany, nadpisy, články a popisy : volba klíčových slov pro SEO, internetová reklama ...
    Na obálce uvedeno logo nakladatelství: CPress
    Černobílé fotografie, faksimile, nákresy, schémata
    Ukázky z praxe a cvičení na konci každého tématu
    Rejstřík
    Odkazy na internetové zdroje
    Určeno proUrčeno pro copywritery, tvůrce a správce webů, marketingové a produktové manažery. Určeno pro uživatele a marketéry pokročilé a odborníky a pro tvůrce a správce webů začátečníky
    ISBN978-80-251-3269-2 : : Kč 297.00
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.