Počet záznamů: 1
Copywriting
Signatura N53442; 659 (HOR) Autor Horňáková, Michaela (Autor) Údaje o názvu Copywriting : podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají / Michaela Horňáková Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2011 Fyz.popis 252 s. : il., tabulky ; 23 cm Počet ex. 3, z toho volných 2, Ve volném výběru 2 Přír.číslo Lokace Dislokace Info 100000444560 Ústřední knihovna Volný výběr 100000555551 Žabovřesky Pobočky - volný výběr Předmět.hesla reklama a propagace internetová reklama WWW stránky WWW design Klíč.slova sociální sítě * elektronický obchod * propagace výrobků * nabídka služeb * cíloví zákazníci * reklamní pracovníci * copywriting * texty * nadpisy * reklamní slogany * inzerce * bannery Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.19 658.8:004.738.5 004.7 004.7 Databáze Knihy Anotace Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese. Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad v knize obsahuje pro větší názornost obrovské množství zcela konkrétních ukázek z praxe. Na konci každého tématu si navíc budete moci nabyté dovednosti procvičit na praktických cvičeních. Autorka se v knize věnuje mimo jiné těmto tématům: Analýza zákazníka a cílového publika z hlediska jeho potřeb a přání Jak zákazníka zaujmout a vyvolat jeho zájem Jak na úspěšnou internetovou prezentaci a e-shop Tvorba sloganů, nadpisů, článků a popisů, které prodávají Správná volba klíčových slov v rámci SEO Jak na propagaci na Facebooku či Twitteru Tvorba úspěšných PPC inzerátů i běžné novinové inzerce Jak napsat kvalitní PR článek pro on-line i off-line média Volba atraktivních názvů výrobků a obalů O autorce: Michaela Horňáková byla v době vydání publikace studentkou Fakulty managementu na Vysoké škole ekonomické v Jindřichově Hradci se specializací na informační technologie. Copywritingu se věnuje již řadu let. Nejvíce se zaměřuje na SEO copywriting a internetový marketing. Jako autorka získala za svou bakalářskou práci ocenění ESOP 2010. Poznámky Obálkové podnázvy: Úspěšné slogany, nadpisy, články a popisy : volba klíčových slov pro SEO, internetová reklama ...
Na obálce uvedeno logo nakladatelství: CPress
Černobílé fotografie, faksimile, nákresy, schémata
Ukázky z praxe a cvičení na konci každého tématuRejstřík
Odkazy na internetové zdrojeUrčeno pro Určeno pro copywritery, tvůrce a správce webů, marketingové a produktové manažery. Určeno pro uživatele a marketéry pokročilé a odborníky a pro tvůrce a správce webů začátečníky ISBN 978-80-251-3269-2 : : Kč 297.00 Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Načítání…
Počet záznamů: 1