Počet záznamů: 1
99 tipů pro úspěšnější reklamu
Signatura N51877; 659 (MON) Autor Monzel, Monika, 1967- (Autor) Údaje o názvu 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová] Dal.odpovědnost Thöndlová, Gabriela (Překladatel) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2009 Fyz.popis 198 s. : il., tabulky ; 24 cm Počet ex. 1, z toho volných 0 Přír.číslo Lokace Dislokace Info 100000409101 Královo Pole Pobočky - sklad ve zpracování Předmět.hesla marketing reklama a propagace Klíč.slova obchod * marketing * reklama a propagace * marketing * průzkum trhu * reklamní strategie * psychologie reklamy * kreativita * etika * estetika reklamy * komunikační nástroje * reklamní prostředky * přímá reklama * internetová reklama * televizní reklama * rozhlasová reklama * reklamní tiskoviny * ústní reklama * reklamní kampaně * reklamní agentury * regulace reklamy * zákony * příručky Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1/.3 658.8 658.8:005.32 339.187 Databáze Knihy Poznámky Přeloženo z němčiny
Obálkové podnázvy: Jak sestavit optimální mix pro vaši firmu : která média zvolit a jak se vyvarovat typických chyb
Původně vydáno: Berlín : Cornelsen, 2006
Graf, schémata
Poznámka o autorce
Poznámky na okrajích stránekUrčeno pro Určeno marketingovým manažerům a specialistům. Vhodné též pro podnikatele z malých firem Načítání…
Počet záznamů: 1