Počet záznamů: 1  

Marketing kulturního dědictví a umění

  1. SignaturaN50157; 658 (JOH)
    Autor Johnová, Radka, 1958- (Autor)
    Údaje o názvuMarketing kulturního dědictví a umění : [art marketing v praxi] / Radka Johnová
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2008
    Fyz.popis284 s. : il., tabulky ; 24 cm
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha + e-kniha

    Přír.čísloLokaceDislokaceInfo
    100000368932Ústřední knihovnaSklad
    Marketing kulturního dědictví a umění
    AnotacePracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firm
    PoznámkyPodnázev z tiráže
    Černobílé fotografie
    Poznámky pod čarou
    Poznámka o autorce
    Bibliografie
    ISBN978-80-247-2724-0 : : Kč 349.00
    EdiceManažer, Marketing
    Edice/vedl.záhl. Manažer
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.