Počet záznamů: 1
Hodnotový management a marketing malých a středních firem
Signatura II-Bz1536; N Autor Bartes, František, 1955- (Autor) Údaje o názvu Hodnotový management a marketing malých a středních firem. III., Strategie a taktika konkurenčního boje / František Bartes Dal.odpovědnost Akademie Sting (Autor) Obchodní a hospodářská komora Brno (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Nakladatelství Sting, 2006 Fyz.popis 30 s. : il. ; 30 cm Počet ex. 1, z toho volných 0 kniha
Klíč.slova management * řízení * hodnotový management * malé podniky * střední podniky * konkurenceschopnost * učebnice vysokých škol Databáze Brožury Poznámky Nad názvem: Akademie Sting, soukromá vysoká škola v Brně
Vydala též Obchodní a hospodářská komora BrnoBibliografie ISBN 80-86342-63-8 : : Kč 50.00 (brož.) Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Načítání…
Počet záznamů: 1