Počet záznamů: 1
Politický marketing
Signatura N45463; 32 (JAB) Autor Jabłoński, Andrzej (Autor) Údaje o názvu Politický marketing : úvod do teorie a praxe / Andrzej W. Jabłoński a kol. ; [z polského originálu ... přeložil Lubomír Kopeček] Dal.odpovědnost Kopeček, Lubomír, 1975- (Překladatel) Kopeček, Lubomír, 1975- (2) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Barrister & Principal, 2006 Fyz.popis 203 s. : schémata, tabulky ; 23 cm Počet ex. 1, z toho volných 1 Přír.číslo Lokace Dislokace Info 100000283580 Ústřední knihovna Sklad Předmět.hesla politologie politická kampaň marketing politika Klíč.slova politologie * politický marketing * analýza politického trhu * politické strany * politické kampaně * volební kampaň * politické reklamy * lobbing * politická strategie * vytváření image * public relations * sborníky Forma, žánr sborníky MDT 32 32.019.51 658.8 Databáze Knihy Poznámky Poznámky pod čarou
Doslov: Lubomír KopečekBibliografie Určeno pro Určeno širší odborné veřejnosti, politikům, pracovníkům politických stran, veřejné správy i nevládních organizací. Vhodné rovněž pro vysokoškolské studenty politologie, žurnalistiky, mediálních studií, ekonomie a dalších společenských oborů Načítání…
Počet záznamů: 1