Počet záznamů: 1  

Politický marketing

  1. SignaturaN45463; 32 (JAB)
    Autor Jabłoński, Andrzej (Autor)
    Údaje o názvuPolitický marketing : úvod do teorie a praxe / Andrzej W. Jabłoński a kol. ; [z polského originálu ... přeložil Lubomír Kopeček]
    Dal.odpovědnost Kopeček, Lubomír, 1975- (Překladatel)
    Kopeček, Lubomír, 1975- (2)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Barrister & Principal, 2006
    Fyz.popis203 s. : schémata, tabulky ; 23 cm
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Přír.čísloLokaceDislokaceInfo
    100000283580Ústřední knihovnaSklad
    Politický marketing
    PoznámkyPoznámky pod čarou
    Doslov: Lubomír Kopeček
    Bibliografie
    Určeno proUrčeno širší odborné veřejnosti, politikům, pracovníkům politických stran, veřejné správy i nevládních organizací. Vhodné rovněž pro vysokoškolské studenty politologie, žurnalistiky, mediálních studií, ekonomie a dalších společenských oborů
    Název origináluMarketing polityczny w teorii i praktyce
    ISBN80-7364-011-2 : : Kč 245.00
    EdiceStudium
    Edice/vedl.záhl. Studium (Barrister & Principal)
    Název na hřbetuPolitický marketing - úvod do teorie a praxe
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.