Počet záznamů: 1  

Event marketing

  1. SignaturaN59917; 658 (ŠIN)
    Autor Šindler, Petr, 1972- (Autor)
    Údaje o názvuEvent marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci / Petr Šindler
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2003
    Fyz.popis236 s. : barev. il. ; 24 cm
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha + e-kniha

    Přír.čísloLokaceDislokaceInfo
    100000567246Ústřední knihovnaSklad
    Event marketing
    Předmět.hesla event marketing
    strategický marketing
    Klíč.slova marketingová komunikace
    Forma, žánr studie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:394.4
    658.8:005.21
    (048.8)
    DatabázeKnihy
    AnotaceJak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event mark
    PoznámkyPoznámka o autorovi
    Poznámky na konci knihy
    Přílohy
    Seznam obrázků a tabulek
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    ISBN80-247-0646-6 (váz.) : Kč 298.00
    EdiceManažer
    Edice/vedl.záhl. Manažer
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.