Počet záznamů: 1
Event marketing
Signatura N59917; 658 (ŠIN) Autor Šindler, Petr, 1972- (Autor) Údaje o názvu Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci / Petr Šindler Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2003 Fyz.popis 236 s. : barev. il. ; 24 cm Počet ex. 1, z toho volných 1 Přír.číslo Lokace Dislokace Info 100000567246 Ústřední knihovna Sklad Předmět.hesla event marketing strategický marketing Klíč.slova marketingová komunikace Forma, žánr studie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:394.4 658.8:005.21 (048.8) Databáze Knihy Anotace Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event mark Poznámky Poznámka o autorovi
Poznámky na konci knihy
Přílohy
Seznam obrázků a tabulekObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Načítání…
Počet záznamů: 1