Počet záznamů: 1
Jak na sexistickou reklamu
Údaje o názvu Jak na sexistickou reklamu : manuál pro posuzování sexistické reklamy / [autor textu Barbara Havelková] ...et al. ; [editorky Iva Baslarová], [Dita Jahodová] Dal.odpovědnost Havelková, Barbara, 1980- (Autor) Baslarová, Iva (Editor) Jahodová, Dita (Editor) Vyd.údaje Praha : Nesehnutí ; Otevřená společnost, 2013 Fyz.popis 55, viii s. : 28 obr. URL http://search.mlp.cz/searchMKP.jsp?action=sTitul&key=4042709 https://web2.mlp.cz/koweb/00/04/04/27/09.jpg Databáze xxxx Anotace Cílem manuálu je zvýšit povědomí o formách sexistické reklamy, zároveň obsahuje i praktická doporučení, jak se při tvorbě reklamy vyhnout genderovým stereotypům. Kromě teoretických statí přináší posudky vybraných reklam a příklady dobré praxe. ISBN 978-80-87110-26-3 Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Načítání…
Počet záznamů: 1