Počet záznamů: 1  

Globální a lokální v marketingové komunikaci

  1. Údaje o názvuGlobální a lokální v marketingové komunikaci 0
    Dal.odpovědnost
    Nakladatel VeRBuM 2013
    Výrobce VeRBuM
    Fyz.popis136
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    e-kniha

    Forma, žánr
    DatabázeKnihy
    AnotaceKniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK
    ISBN(brož.) 9788087500361
    (e-kniha) 9788087500361
    Země vyd.-xr
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.