Počet záznamů: 1  

Hudební divadlo a marketing

  1. SignaturaHc2253/d
    Autor Janulíková, Jana, 1975- (Autor)
    Údaje o názvuHudební divadlo a marketing. III., Strategický marketing opery / Jana Janulíková
    Dal.odpovědnost Lupa.cz (Fotograf)
    Fyz.popisilustrace
    In Opus musicum. - ISSN 0862-8505. - Roč. 39, č. 4 (2007), s. 42-45
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

    Předmět.hesla marketing kultury
    Klíč.slova operní divadla * art marketing * marketingové strategie * marketingové nástroje * sponzoring
    Forma, žánr články
    Konspekt316.7 - Sociologie kultury. Kulturní život
    DatabázeČlánky
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Načítání…
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.