Počet záznamů: 1  

Moderní retail marketing

  1. SignaturaN70070; 658 (JAD)
    Autor Jaderná, Eva (Autor)
    Údaje o názvuModerní retail marketing / Eva Jaderná, Hana Volfová
    Dal.odpovědnost Volfová, Hana (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Grada Publishing, 2021
    Fyz.popis234 stran : ilustrace (některé barevné) ; 25 cm
    Počet ex.1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha + e-kniha

    Přír.čísloLokaceDislokaceInfo
    100000793966Ústřední knihovnaVolný výběr
    Moderní retail marketing
    Předmět.hesla cílený marketing
    marketingová komunikace
    spotřebitelské chování
    Klíč.slova retail marketing
    Forma, žánr monografie
    případové studie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8
    366
    316.7
    DatabázeKnihy
    AnotaceDetailní analýza prostředí retail marketingu, klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexní studie, která má teoretický i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.
    PoznámkyObálkový podnázev: Retail marketing, spotřební chování, marketingový mix a jeho nástroje, společenská odpovědnost firem, případové studie
    Anglické resumé
    Obsahuje bibliografie
    Vhodné jako učebnice pro studenty marketingových oborů i pro širokou odbornou veřejnost
    ISBN978-80-271-1384-2 (vázáno) : Kč 329.00
    EdiceExpert
    Edice/vedl.záhl. Expert (Grada)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.