Počet záznamů: 1
Moderní retail marketing
Signatura N70070; 658 (JAD) Autor Jaderná, Eva (Autor) Údaje o názvu Moderní retail marketing / Eva Jaderná, Hana Volfová Dal.odpovědnost Volfová, Hana (Autor) Údaje o vydání První vydání Nakladatel Praha : Grada Publishing, 2021 Fyz.popis 234 stran : ilustrace (některé barevné) ; 25 cm Počet ex. 1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1 Přír.číslo Lokace Dislokace Info 100000793966 Ústřední knihovna Volný výběr Předmět.hesla cílený marketing marketingová komunikace spotřebitelské chování Klíč.slova retail marketing Forma, žánr monografie případové studie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 366 316.7 Databáze Knihy Anotace Detailní analýza prostředí retail marketingu, klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexní studie, která má teoretický i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Poznámky Obálkový podnázev: Retail marketing, spotřební chování, marketingový mix a jeho nástroje, společenská odpovědnost firem, případové studie Anglické resumé Obsahuje bibliografie Vhodné jako učebnice pro studenty marketingových oborů i pro širokou odbornou veřejnost Načítání…
Počet záznamů: 1